Vinter-ATC

Jag har under december och början av januari gjort några vintriga/juliga ATC-kort till lite olika swappar. Kunde inte låta bli att använda denna söta Magoliastämpel och den var lite mindre så den passade bra på ett ATC-kort.
 
 
Sen ett kort jag gjorde bara för att det låg lite spill framme efter att jag gjort ett julkort.
 
 
En liten butiks decemberutmaning var att göra fem ATC-kort med följande på: jultomte, julhälsning, rosa och vitt, bling/glitter. Temat var jultomte och så här blev mina kort:
 
 
och så här såg de ut som jag fick i utbyte. Tack alla som var med för de fina korten.
 
 
I fb-gruppen ATC månadsvis var det tema Snö i december och jag kunde inte låta bli att använda en dies med en söt snögubbe från Magnolia. Jag har också använt mig av en snöpenna som man värmer på så att snön puffar upp lite. jag gillar effekten
 
 
Vintriga atc-kort passar ju bra idag när det är ungefär 2 dm snö och - 15 grader ute. Perfekt pysselväder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0