Manligt grattiskort

Det är inte alltid så lätt att göra kort till män och när jag fick en beställning av min syrra till en man som fyller 50 och som har varit sjöscout så blev det en del tänkande. Jag fick en idé och började och helt plötsligt bara föll allt på plats och jag blev riktigt nöjd. Hoppas mottagaren uppskattade det också.
 
 
Challenges:
Hjerteboden - maskulint
The Ribbon Girl - Anything goes
Time for Magnolia - Anything goes
Bente-Heidi Mjørnaren
2015-11-22 @ 21:56:39
URL: http://benteheidi.wordpress.com

Så flott herrekort. Likte de maritime detaljene :) Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin maskuline utfordring.
- DT Bente-Heidi

Syster H
2015-11-23 @ 21:11:20

En fågel viskade i mitt öra att mottagaren uppskattade det. Hans fru också :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0