Njut av dagen - Enjoy the day

 
Snart börjar sommarlovet, bara en dag kvar att jobba nästa vecka. Egentligen skulle jag börjat mitt sommarlov idag men skall byta klassrum och arbetsrum inför hösten och bestämde mig för att storrensa eftersom jag vet att jag skall flytta nästa år igen. Efter 28 år i yrket finns det en del att rensa bort och jag har hittills fyllt 6 sopsäckar med "skräp" men också hittat mycket kul: 257 kronor, syrliga karameller med bäst före datum 2011, i burk med stora skruv, muttrar och vingmuttrar (undrar vad jag har haft det till), minneskort med ett kärlekspar från 2007 och en skolkatalog från -87. 
 
Jag har också hunnit göra ett kort, ett ganska C&S för att vara jag men jag gillade skissen hos "Sketch Saturday" och hade lite tid över och fick låna denna söta stämpel på pysselträffen. 
 
 
 
Challenges:
Sketch Saturday - Week #314
ABC Challenge - N is for Nautical
Totally Gorjuss - Dad
Bunny Zoe´s Craft - Layers



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0