ATC - Oscrappigt

 
För ganska länge sedan var jag med i en swap där man skulle använda något oscrappigt. Efter lite funderande kom jag på vad jag ville göra och använde ett gammalt festissugrör (oanvänt).
 
 
Tyvärr så försvann de som jag skulle få i byte på posten. Tråkigt när sådant händer.
 
Malin, Posten Kundservice
2014-08-11 @ 14:05:46

Hej Ingbas,

Vad tråkigt att läsa om korten som inte kom fram till dig. Jag hoppas att avsändaren har anmält detta till Posten. Har det inte reklamerats rekommenderar jag dig att kontakta avsändaren som i sin tur kontaktar kundservice och reklamera detta. Vi behöver information om avsändare, mottagare och en bra beskrivning av innehållet, gärna bild om det finns. Ni kan reklamera via mail, telefon eller via hemsidan, se kontaktinformation nedan. Vi kommer sedan göra en eftersökning på våra terminaler för att se om vi kan hitta brevet.

Vänlig hälsning Malin- Posten Kundservice

Telefon: 020-23 22 21 (knappval 1),
Vi har öppet 08:00-18:00 mån-fre.
E-post: [email protected]
Hemsida: http://www.posten.se/sv/Kundservice/Reklamera/Sidor/home.aspx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0