Lillblommans skiss, oktober

 
Eftersom det regnade så mycket i helgen hann jag även att göra ett bidrag till Lillblommans oktoberskiss. Min LO är lite annorlunda för att vara jag. Det är inte så ofta jag scrappar i svart och mycket färg men tyckte att fotona krävde det. Maken tog bilderna med sin I-phone när vi var och lyssnade på P-Floyd på Dalhalla. Efter paus körde de världens lasershow och det blev ganska bra bilder helt klart värda att scrappa. Den lilla upplysta fyrkanten på fotona är scenen.
 
Såhär såg skissen ut:
 
 
LO:n var svår att fota. Det ville spegla sig i det svarta på fotona så jag var tvungen att luta den lite och vinkla kameran därför ser den lite sned ut.
 
 
 
Ullis/LillBlomman!
2012-10-24 @ 16:26:26
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Mmmmm superläcker tolkning! Måste ha varit en upplevelse att se! vad skoj att du ville vara med och tolka skissen! Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0