Red, cream and Gold


Vilken underbar färgkombination att inspireras av hos MDUC. Jag unnade mig några nya stämplar på rea (eftersom jag fick sålt en hel del julkort) och denna var en av dem så det blev årets första julkort. 

Här öser regnet ner idag (precis som i måndags) inte ens Ziggy vill gå ut så ingen vinterkänsla här inte men underbart väder att pyssla i. Det kanske blir mer att visa upp under dagen. Det är ju många i släkten som fyller den närmsta tiden. 

  

Kortet deltar i följande utmaningar:

MDUC - color combo (red, cream and gold)
The Pink Elephant - Anything Goes
Magnolia-licious higlights Challenge - Anything Goes
Stamptacular Sunday Challenge - Doilies
DDCC - Your favourite Thing (magnolia stamp, Sparkle, bling) 

Om jag hinner göra 2 julkort till så skall kortet också vara med i Hjerteboden´s Juleblogg. I januari skall man göra 3 kort varav minst ett skall inte vara kvadratiskt.
Michelle B.
2012-01-05 @ 20:51:35
URL: http://1krazeemama.blogspot.com/

Love how you incorporated the doily, makes the perfect background for such a beautiful card! Thanks for playing with us at Stamptacular Sunday!

Anonym
2012-01-07 @ 15:58:28

great card thank you for joining us at stamptacular this week

Cheryl
2012-01-30 @ 11:37:19

Love your beautiful skater!! The snowflakes are placed perfectly on your card! Beautiful work!!

Thanks for playing and good luck!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0