Kallt

 
Idag är det så kallt, -17 grader, men vackert ute med all rimfrost och snö. Tyvärr får jag njuta inifrån för går jag ut så slår astman till på en gång. Visar lite bilder hur det ser ut just idag och sen kommer ett kort gjort till Scrap-Perras adventstävling.

 
 
 
Kortet till Scrap-Perras adventstävling #2 är ett Gatefold Card. Jag är inte helt nöjd men det blir man sällan när man gör något för första gången.
 
 
Så här ser det ut när man öppnar det:
 
 
Jag har också satt en liten vit påse under motivet som jag har stoppat en tag i så man kan skriva en hälsning.
 
 
 
Den här vikningen visade Lykta i ScrappTorgets adventskalender. Kika över och se en del nya vikningar sen jag bloggade sist.
agnelia
2012-12-20 @ 07:08:32
URL: http://agneliaspyssel.blogspot.com/

Så fint det blev!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0