Familjens stora kärlek


Det är ju Ziggy förstås. Jag har gjort en LO till Kajsans "Underbara onsdag". Denna vecka var det en jättefin skiss man skulle tolka som jag spegelvände. Man skulle också skapa i en och samma färg men ett fåtal detaljer fick bryta av. Där blir jag alltid så osäker, har jag för mycket som bryter av? Vet inte men det visar sig. Jag valde turkos och hade lite detaljer (eller mycket?) i brunt. Det var också en liten twist med. Man skulle välja sina 3 favoriter när man skapar och en av favoriterna skall också finnas med som ord. Jag valde blommor, spets och charm och charm finns också med i min text: Du förtrollade oss alla med din charm. Du blev hela familjens stora kärlek.



Kajsan
2011-03-23 @ 13:22:19
URL: http://kajsansscrapblog.blogspot.com/

Superfin!! Och japp! Precis enligt "reglerna" ;)

Kram och tack för att du ville vara med! ♥

Kram Karin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0