For someone special


I vår familj har vi slutat med julklappar utan kör ett julklappsspel istället. En av presenterna som jag hade köpt till spelet hade hundarna hittat och paketet med innehåll var helt massakerat. Snabbt fick jag tänka om och det fick bli 2 hemgjorda klappar istället. Det ena var en ask som man kan ge bort med plats för 9 värmeljus. Jag hittade en beskrivning här. Ljusasken hamnade till slut hos min syrra.



Asken deltar i följande utmaningar

Totally Gorjuss - For someone special
Deep Ocean Challenge - Warm Wishes
Crafting for all seasons - Christmas

Syster H
2011-12-26 @ 09:35:27

...och din syrra är så nöjd och har gett den fina julklappen en hedersplats i sitt hem :-)

Carol
2011-12-27 @ 22:18:37
URL: http://cmdesign-cmdesign.blogspot.com/

Gorgeous project, thanks for joining us at CFAS this time. Carol DT x

Anonym
2011-12-28 @ 00:06:57

Hi Ingbas, love so much your gorgeous creation!



Thank you for sharing it with us at Deep Ocean Challenge Blog this fortnight.



A big hug,Franz.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0