manligt, mörkt och metall

 
Creativica har en månadstävling där man skall göra ett manligt kort och ha metall och något mörkt. Kortet man skall göra är en lift av ett ljust sött kort till ett barn eller en tjej. Kul utmaning tycker jag att man skall lifta i en helt annan stil. Jag har liftat att ha motivet i en cirkel, band och blommor. Jag har också satt pappren på samma sätt. Jag tycker att kortet i allafall är mer mörkt än ljust och jag har använt en del metall: ett hörn, charm, säkerhetsnål och 3 brads.
 
 
 
 
Anki
2013-10-01 @ 10:29:46
URL: http://skapatavanki.blogspot.com

Vackert så det förslår. Visst finns det mycket mörkt i ditt kort! Älskar alla fina detaljer!! Hälsningar från Anki som håller i tävlingen på Creativica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0