Swe Scrapbook - kortonsdag v 23

Denna vecka har vi både skapat efter en skiss och haft en färgutmaning, allt i ett i Swebloggen. Färgerna man skulle använda var vitt, gult och grönt. Jag gjorde ett tackkort till en av världens bästa assistenter som jag under 3 år har jobbat tillsammans med. Efter sommaren går vi skilda vägar då hon följer med klassen upp på högstadiet och jag tar mig an en ny klass.
 
 
Challenges:
Midweek Magnolia - Fun in the sun
Simply Magnolia - CAS or Fully loaded
Tildas Town - Use your stash
Donna Lee
2015-06-07 @ 00:15:38

Such a pretty card.
Thanks for joining us at Simply Magnolia.
Good Luck!
Hugs, Donna xx

Kirsty-Anne
2015-06-15 @ 23:08:30
URL: http://kittyshandmadecrafts.blogspot.co.uk/

Hi I love your Vintage Tilda and the beautiful florals with the heart ..Thank you so much for joining us in The Fun In The Sun Challenge at Midweek magnolia's ;0)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0