Scrap-Perras sommartävling #1

 
Just nu är det perfekt scrap och träningsväder, ganska kallt och en och annan regnskur. Igår var det vilodag från träningen så det blev lite scrap istället till Scrap-Perras sommartävling. Den här gången skulle man inspireras av en bild på en kaffemaskin och lite fika. Jag älskar att fika och speciellt nybakta varma kanelbullar så det fick bli temat.
 
 
En twist var att man skulle ha med riktigt kaffe på något vis så jag har gjort en kaffering med hjälp av en kaffekopp och sen har jag också skvätt lite kaffe. man kan se kafferingen om man tittar noga ovanför titeln fika.
 
 
Ulrika Wandler
2014-06-29 @ 11:25:15
URL: http://hemmahosulrika.blogspot.com

Oj vilken underbar layout!! De är ju så fina de där papprena!
Visst kan vi byta ATC-kort! Jag hoppas vi ses snart, så tar vi och byter lite då!
Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0