The possibilites are endless

 
Min systerdotter är en riktig globetrotter. Förra året en språkresa till England och i år en språkresa till Japan och där emellan några resor till Italien. Planerna pågår för fullt inför nästa år och en lite fågel har viskat att det kanske blir Asien igen. På flera av sina resor har hon också passat på att fylla år och i år har jag inte hunnit gratta henne än men i nästa vecka ska det bli av. Denna gången blir det inte ett kort utan en tag (och naturligtvis ett bidrag till nästa resa). Jag har länge önskat mig denna stämpel (eller en annan liknande) utav denna anledning och lyckades köpa en begagnad.
 
 
Challenges:
The Ribbon Girl Magnolia only Challenge - Make a tag
MDUC - anything goes
Simon Wednesday Challenge - Anything goes
Stamp and Create with Magnolia - Anything goes
Totally Tilda Challenge - Anything goes
ABC Challenge - Q is for quote ( Possibilites are endless)
mojca
2014-08-08 @ 19:23:46
URL: http://soulsanctuaryblog.blogspot.com/

oh this looks so pretty! Thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0