Torsdag

 
Torsdag igen och ännu ett inspirationsinlägg i Scrapbutikens bloggNu är vi inne i den månad som många tycker är värst och då kan det vara skönt att drömma sig tillbaks till sommaren. Det har jag gjort med den här layouten. Jag minns när jag i somras var i Nora och smakade den speciella hemgjorda glass de har där.
 
 
Jag har använt mig av några av mina favoritpapper, Bo Bunnys Cést La Vie.
 
 
När jag skapade min sommarlayout fick jag en del spillbitar över. Dessutom finns det ju flera fina papper kvar. Jag passade då på att göra ett fodral till ett A6-block.
 
 
 
 
 
Outi
2013-11-22 @ 08:26:25
URL: http://pappersgalen.blogspot.se/

Fin lo och väl värt att göra en om riktigt god glass! Och A6-blocket blev jättesnyggt!!!
Ha det så bra!
Outi

Christina
2013-11-22 @ 11:21:07

Åhh vilken härlig layout!! Superfint!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0