Scrap-Perras sommartävling #14

 
I utmaning nr 14 skulle man göra en LO om något man gör i vardagen. En naturlig del i min vardag är att träna. Det gör jag nästan varje dag och har gjort så länge jag kan minnas. Jag har genom åren tränat allt möjligt men som en röd tråd har alltid löpning (kanske mer joggning) funnits. Just nu är det mycket löpning och träning för att springa Stockholm halvmarathon. Start och mål sker framför slottet. Det är lite häftigt tycker jag.
 
 
 
 
Man skulle ha med en bit nät på sin LO. I nätet har jag hängt en söt cykelcharm som jag fick av Lotta i "En liten buti". Ni ser väl hjärtat i naven.
 
 
 
Ulrika Wandler
2013-08-01 @ 21:09:19
URL: http://hemmahosulrika.blogspot.com

Ja, du har gjort så fina alster till Scrap-Perras, och kortet till utmaningen hos Tettiz var också så fint!! Härligt färgglatt!
Tack för de fina orden i min blogg! Ja, jag är verkligen så lycklig att få vara en av de utvalda!!
Kram på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0