Scrapbutikens julkortsutmaning #9

 
Jag fick en beställning på ett julkort av min mamma. Hon skulle ge bort det till en vän och de hade kommit underfund med att de hade lekt på samma lekplats för över 70 år sedan. Därför skulle stämpeln på kortet helst vara en gunga och jag blev glad när jag fann denna stämpel. Hoppas min mamma och hennes vän (som har samma namn som jag förresten) också tycker om det. Jag har använt mig av en skiss i Scrapbutikens sista julkortsutmaning för i år. Jag råkade också kleta lite lim så jag fick sätta dit några extrablommor för att dölja det.
 
 
Challenges:
Scrapbutikens julkortsutmaning #9 - skiss
Bildmålarnas Challenge - julkort
Songbird Challenges - Merry Christmas everybody 
 
snojbi
2013-12-19 @ 20:11:06
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Görfint julkort

Nick
2013-12-20 @ 03:38:55

Ett helt underbart kort och en superfin tolkning!

Tack for att du ar med i var julkortsutmaning hos Scrapbutiken!
Helene

Zora
2013-12-20 @ 22:05:41
URL: http://lofquisten.blogspot.se

Vilka fina milda färger.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0