Mollys oktoberutmaning

 
Mollys Scrapbooking har en utmaning för alla i oktober att inspireras av en bild och man skall rama in något. Jag inspirerades av den turkosa färgen och satte en rund ram runt mig själv på fotot. Fotona är tagna av min systerdotter på Avenyn under Göteborgsvarvet. Då har man sprungit nästan 16 km och jag var fortfarande pigg. Vinsten är att få vara Gäst-DT hos Mollys och det vore som en dröm att få vara det. Här hittar du tävlingen.
 
 
Här ser man hur jag har ramat in mig själv på fotot.
 
 
 
 Hittade en rub-ons text som jag tyckte passade. Den är nog inte tänkt att användas i sådana här sammanhang men jag visste ju inte om jag skulle fixa det. Fick också med en liten ängel som vakar över mig.
 
 
Här är det en stickers från OA som säger allt om mitt springande "Slow... but Steady".
 
 
Det var många bilder men jag älskar ju också att ha många detaljer på mina alster. De får gärna ha ett symbolvärde.
 
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Syster H
2012-10-21 @ 10:25:57

Gillar "zoomen" du gjort runt dig själv. Får känslan av en film där varvet visas allmänt och helt plötsligt upptäcks stjärnan som kommer springande och zoomas in med kameran. Ditt kort får på så sätt mycket liv :-).

Tanja
2012-10-22 @ 09:31:52
URL: http://personligpragel.blogspot.com

Oj, vad fin. Gillar alla detaljer som man upptäcker efterhand.

Annette
2012-10-24 @ 19:50:05
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Jättesnyggt! Roligt med alla detaljer, och som du säger, särskilt när de har en innebörd. Kram

Lilo
2012-11-03 @ 11:50:33
URL: http://mollysscrapbooking.blogspot.com

Snyggt! Jag älskar ju alla dina detaljer. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0