Höst

 

Jag brukar gilla hösten med alla sina färger, med dimma på morgonen och solen som kommer fram mitt på dagen och den härligt friska krispiga luften. Men det har inte varit så många sådana dagar i år om man bor i södra Sverige som jag. Norrland har tydligen klarat sig bättre (sa de på Tv-vädret iallafall). Hösten för två år sedan var så där härlig och vi hade också skaffat Ziggy så det blev många sköna höstpromenader. Nu får man nöja sig med att scrappa härliga höstfoton från 2010 och våta hundpromenader. Jag har använt mig av en skiss hos Once Upon a Sketch som i september månad samarbetar med CSI. Just det här är Case no. 39. Man skall förutom att använda sig av skissen också använda sig av alla färgerna och 2 evidence samt 1 testimony.

 

I usually love the autumn with all the beautiful colours, fog in the morning and the sun shining in the middle of the days and the lovely clear (is it the right english word) air. Unfortunately this autumn the rain has poured down nearly each day. The autumn 2 years ago was beautiful and we have just got a dog and I loved the dogwalks. So I had to scrap some lovely autumn photos from 2010. I have used a sketch from Once Upon a Sketch Case files no. 39. I have used the evidence: leaves and bird, the testimony: frame your journaling (on a hidden tag).

 

 
 

Idag visar jag denna LO även hos ScrappTorget och den deltar också hos Allsort Challenge - Scrapbook page.

Brenda
2012-10-04 @ 16:16:41
URL: http://stamping-fantasies.blogspot.co.uk/

I really love the colours of your l/o which is beautifully designed.

Many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

B x

Rainmac aka Sarah
2012-10-04 @ 21:00:41
URL: http://rainmacsplace.blogspot.com/

Gorgeous scrapbook page Ingba! Thank you for joining us at Allsorts this week x

Anneli
2012-10-05 @ 16:18:53
URL: http://metrobloggen.se/5generationer

Väldigt fin höstbild.

nicola j
2012-10-05 @ 22:32:13

Beautiful LO with such a sweet photo and amazing details!
Thanks for scrapping with us at Allsorts this week and good luck!
Hugs Nicola xxx

Elena Stefanidou
2012-10-07 @ 21:59:55
URL: http://home2love.blogspot.com/

Lovely dog,lovely page.Well done!
Thank you for joining us at OUAS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0