Play

 
Som jag har berättat tidigare så älskar Ziggy att hoppa upp på saker. Här har han och Ellinor varit i en lekpark nära oss där hon fick några härliga foton. Tyvärr är det lite dålig skärpa på ena fotot.
 
 
Jag har gjort LO:n efter en skiss som jag hittade hos Lillblomman skissar. I juli fick man använda vilken skiss man ville och jag har använt skiss nr 12.
 
 
Jag ville också göra en riktig somrig LO med somriga färger. Jag har använt mig av en mask och distress stains i broken china (som jag har dämpat lite här och var med gesso) och spun sugar. Jag har också stämplat 2 gula fjärilar med akrylfärg. Det passar ju bra nu när sommaren verkar ha kommit och solen skiner från klarblå himmel hela dagen.
LillBlomman
2012-07-25 @ 17:55:10
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com

Vilka superhärliga foton och du har verkligen gjort en mysig och somrig sida! Vad skoj att du ville vara med! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0