Lillblommans decemberskiss

 
Eftersom jag fortfarande är jätteförkyld och näsan bara rinner blir det att ligga en hel del på sängen och läsa bok och sitta uppe och pyssla någon halvtimme här och där. Det känns skönta att lämna julkorten för ett tag och göra ett födelsedagskort - i rosa. Magnoliastämpeln är egentligen en julstämpel men den passar alldeles utmärkt på grattiskort tycker jag. Jag har använt mig av Lillblommans decemberskiss.
 
 
Lillblommans skiss för december passar alldeles perfekt till kort. Men jag bytte ut en av vimplarna mot en doilie och flyttade lite på texten och sen blev det förstås en massa blommor och några pärlor.
 
 
Det är så svårt att fotografera så det blir bra när det är så mörkt hela tiden. Nu längtar jag efter sol.
Ullis/LillBlomman
2012-12-27 @ 15:00:31

Wiii så fint! Undebart i färgerna och delikata detaljer! Vilken fin kantdie! Vilket märke är det? Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0