Grattis syrran!


Idag fyller min syrra år och jag hoppas att det här kortet har hamnat i hennes brevlåda.



På fredag är det min svågers tur och så här ser hans kort ut:



Ett stort GRATTIS till er båda!
Syster H
2011-03-23 @ 10:07:59

Jajamen, här har man väckts med sång, kaffe, paket och kort :-). Lilla N mötte mig igår när jag kom från jobbet, alldeles till sig för att "det kommit ett jättestort kuvert, eller kanske inte så stort, men ändå ganska stort och det är till dig mamma, men jag tror att du skall öppna det i morgon för det kanske är en födelsedagspresent, men jag vet inte, det kan ju vara så, kanske inte, men kanske...". Så nu har jag öppnat det och stora H får vänta med sitt till fredag. Jättefint, tackar tackar!

Annette
2011-03-23 @ 21:08:01
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Så fint du kombinerar dekorationerna, och så fint färglagt! Jag har fått hem några nya magnoliastämplar i dag, så nu skall jag också försöka mig på att göra kort och att färglägga... får se hur det går...



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0