Scraplift


A´la Emmeli har en lifttävling på sin blogg. Emmeli gör underbart färgglada LO med många foton och det var inte svårt att hitta något att lifta. Jag valde att lifta den här men gjorde en dubbel så att alla foton fick plats. Den handlar om en ny nyårstradition för min och syrrans familj - Airhockey. Svårt men kul. Stilarna och taktiken varierade. Ziggy (vår valp) följde intresserat med och höll koll på pucken.

 

Men jag kunde inte riktigt få nog så jag liftade den här också.



Vill du också vara med i Emmelis lifttävling hittar du den här

Syster H
2011-01-21 @ 19:26:53

Mr H är besviken på att det inte framgår vem som vann turneringen!

Ingba
2011-01-22 @ 07:11:14

Mr H kommer nog inte bli besviken. Det blir en alldeles egen LO. Ville inte klämma in medaljörerna på samma utan de skall lyftas fram och äras. Man vet inte det kanske blir sista segern. Du ligger väl i hårdträning syrran!

Syster H
2011-01-23 @ 09:25:49

Mycket mental träning här. Just nu förberedande doping med kaffe och soffbesök, tänkte köra det regelbundet fram till nästa turnering...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0