Mina favoriter 2011 - kort


Det är populärt att summera året så här de sista dagarna innan det nya året så i år tänkte jag också göra det. Jag börjar med mina kortfavoriter som är utan inbördes ordning.


Annette
2011-12-30 @ 14:46:19
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Tack! Nu kan jag bara ladda ned allihop i min inspirationsmapp inför nästa års kortmakeri :) Älskar dina kort som alltid är så fina! Gott nytt år!

Pysselfröken
2011-12-31 @ 07:24:26
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Vilka vackra kort du har gjort! Här är det rena himmelriket för en Magnoliaälskare som jag.

Önskar dig ett gott nytt år!

Kram

Syster H
2011-12-31 @ 09:31:04

Vi som får korten älskar dem också! Fröken T och kusin M inspireras och har nu i fyra dagar dekorerat mobiltelefoner, hårspännen, speglar, läppstift och annat med blommor och blader efter bästa scrapstil. Hela köks/vardagsrumsbordet fullt av pyssel och vi förpassas till att äta middag i soffan :-). Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0