CS 134 och en rolig utmaning



Nu var det ett tag sen jag skapade efter Creative Scrappers skisser. Men efter alla julkort var det dags att göra en LO. Kortet gillar jag jättemycket. Det är på Ziggys tassar när han är knappt 3 månader. Man riktigt ser hur fina de är och jag tyckte skissen var som gjord för just det fotot.




Sen hade ScrappaLoss en rolig utmaning. Man skulle inte bara skapa efter en skiss utan man skulle följa ett recept.




Jag har 2 barn = 2 foton
Fyller år i 2 mars = 3 mönsterpapper (maja design, sassafrass, adornit) och mer än 2 ord i min journaling.
Jag heter Inger = 5 ord i titeln.
Dessutom en del dekorationer. Några löv har fått crackle accent. Det syns inte så bra utan blir mest ett blänk.

Jag tyckte det var en kul utmaning men jag har ju också lite tur med mina siffror. Det svåraste var titeln. Jag brukar inte ha så många ord i min titel.

och så här såg skissen ut och båda skisserna har jag följt ganska exakt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0